Počet záznamov: 1
Building corporate identity in the economic crisis time
Názov Building corporate identity in the economic crisis time Preklad názvu Budovanie podnikovej identity v čase hospodárskej krízy Autorské údaje Lenka Šimorová, Vladimíra Repášová Autor Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Repášová Vladimíra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 20 (2012), s. 640-652. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
VEGA 1/1057/12 Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku
Poznámky VEGA 1/1185/12. - VEGA 1/1057/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá identita podniková * kultúra podniková * imidž * komunikácia firemná * kríza hospodárska * štúdie prípadové * priemysel automobilový Anotácia Pojem podniková identita, imidž, dizajn, kultúra a podniková komunikácia. Prípadová štúdia z automobilového priemyslu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01750-013, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 17-20
článok
Počet záznamov: 1