Počet záznamov: 1  

Predajňa v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa

  1. Názov Predajňa v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa
    Súbežný názovRetail store in consumer decision process
    Autorské údajeKornélia Richterová
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 65-72. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá nákup * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * predajne * internet * prieskum
    AnotáciaAkademické prieskumy rozhodovania o nákupe. Rozhodovanie o mieste nákupu. Internet – zdroj informácií a miesto nákupu. Spotrebiteľské stratégie – tradičné predajne vs. internet. Poznatky z nákupu digitálnych fotoaparátov. Model postupu pri nákupe digitálneho fotoaparátu v roku 2012.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01480-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.