Počet záznamov: 1
Nové úlohy a trendy v marketingovom manažmente
Názov Nové úlohy a trendy v marketingovom manažmente Súbežný názov New roles and trends in marketing management Autorské údaje Marta Šilhárová Autor Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2012 : proceedings of the [15th] international scientific conference for doctoral students and young researchers : 22nd november 2012, Bratislava, Slovak Republic. S. 1227-1234. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3549-6 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment Anotácia Súčasný marketingový manažment môžeme charakterizovať najmä vysokou dynamikou zmien a potrebou kontinuálneho procesu. Príspevok sa zaoberá novými úlohami marketingového manažmentu v dnešnom svete a jeho budúcnosťou. Podáva najvýznamnejšie trendy blízkej budúcnosti a vysvetľuje, prečo je dôležité ich nasledovať. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01517-105, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1