Počet záznamov: 1  

Riadenie dodávateľských reťazcov a elektronické obstarávanie (e-marketplace) ako progresívne nástroje e-business a marketingu

  1. Názov Riadenie dodávateľských reťazcov a elektronické obstarávanie (e-marketplace) ako progresívne nástroje e-business a marketingu
    Autorské údajeRastislav Ručinský
    Autor Ručinský Rastislav EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Rozvoj a podpora podnikateľských aktivít v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. S. 124-130 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1723-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá riadenie reťazcov dodávateľských * reťazce dodávateľsko-odberateľské * obchod elektronický * obstarávanie elektronické * internet
    AnotáciaRiadenie dodávateľského reťazca a podmienky realizácie. Dopady zavedenia systému riadenia dodávateľských reťazcov. Elektronické obstarávanie. Elektronické obstarávanie v akciovej spoločnosti Slovnaft Bratislava.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE03 00360-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.