Počet záznamov: 1
Riadenie marketingu športu
SYS 0180349 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073054.2 100 $a 20140114d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Riadenie marketingu športu $d Marketing management sports $f Júlia Lipianska 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Vymedzenie a dôležitosť riadenia marketingu športu a faktorov, ktoré ho ovplyvňujú. Hlavné smery v marketingu športu. Aktivity na uspokojenie potrieb a požiadaviek spotrebiteľov športu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0180162 $1 010 $a 978-80-225-3755-1 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 405-415 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [695 s., 34,75 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001477 $a ciele riadenia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140114 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1