Počet záznamov: 1
Zmyslový marketing a jeho vplyv na nákupné rozhodovanie zákazníka
Názov Zmyslový marketing a jeho vplyv na nákupné rozhodovanie zákazníka : diplomová práca Autorské údaje Zuzana Luxová, školiteľ: Dagmar Klepochová Autor Luxová Zuzana Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 71 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884338
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 236.6 KB z IP adresy EU po prihlásení Príloha 260.3 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1