Počet záznamov: 1  

Zmyslový marketing a jeho vplyv na nákupné rozhodovanie zákazníka

  1. SYS0186217
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170201095441.4
    035
      
    $a 153e5a74-ea85-405c-a303-082849058dde
    100
      
    $a 20140525d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zmyslový marketing a jeho vplyv na nákupné rozhodovanie zákazníka $e diplomová práca $f Zuzana Luxová $g školiteľ: Dagmar Klepochová
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 71 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046652 $a Luxová $b Zuzana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140525 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.