Počet záznamov: 1
Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov
Názov Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov : diplomová práca Autorské údaje Renáta Kiššová, školiteľ: Helena Labská Autor Kiššová Renáta Ďalší autori Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 83 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884308
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 425.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1