Počet záznamov: 1
Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny
Názov Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny Preklad názvu Perception of private brands of customers in the segment of paper hygiene Autorské údaje Eva Poliačiková Autor Poliačiková Eva Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 3, č. 1 (2014), s. 181-191. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * pojmy * politika obchodná * značky * značky maloobchodné * značky výrobkov Anotácia Vymedzenie pojmu značka, rôznorodosť názorov v ekonomickej teórii. Značková politika. Privátna značka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1-2
článok
Počet záznamov: 1