Počet záznamov: 1
Ochranné známky ako nástroj komunikácie so spotrebiteľmi
Názov Ochranné známky ako nástroj komunikácie so spotrebiteľmi Súbežný názov A Trade marks as a communication tool with consumer Autorské údaje Alena Dudeková Autor Dudeková Alena EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. S. 14-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3946-3 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Poznámky VEGA 1/0635/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá tovaroznalectvo * kvalita tovaru * komunikácia marketingová * známky ochranné * výhody konkurenčné * vlastníctvo duševné Anotácia Ochranná známka ako významný nástroj pri rozoznávaní a získavaní upevnenia konkurenčného postavenia jej majiteľa na trhu. Hlavné funkcie ochrannej známky. Zákon č. 506/2009 Z. z. o ochranných známkach. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01137-004, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 373.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1