Počet záznamov: 1
Kreativita versus analýza
Názov Kreativita versus analýza Súbežný názov Creativity versus analysis Autorské údaje Imrich Jenča Autor Jenča Imrich Zdrojový dokument Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 81-85 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá školy vysoké * predmety učebné * komunikácia marketingová * analýzy Anotácia Marketingová komunikácia v štruktúre vysokého školstva. Marketingová komunikácia ako samostatný študijný program. Absolventov marketingovej komunikácie treba po nástupe doškoliť predovšetkým v oblasti analýzy. V krátkej budúcnosti dôjde k ďalšej špecializácii štúdia marketingovej komunikácie. Ako možné východisko sa ponúka špecializácia na druhom stupni štúdia; po všeobecnom základe na prvom stupni by sa magisterské štúdium mohlo členiť na dve samostatné zamerania – na marketingovú analytiku a marketingovú kreativitu. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 280.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1