Počet záznamov: 1
Marketing Communication of Organic Food
Názov Marketing Communication of Organic Food Preklad názvu Marketingová komunikácia biopotravín Autorské údaje Alica Lacková Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Naukovij visnik Užgorods`kogo universitetu : serija ekonomika. No. 1 (2015), s. 107-113. - Užgorod : Užgorods`kij nacionaľnij universitet, 2015. ISSN 2409-6857 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Poznámky VEGA 1/0635/14 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Systematika 339.138 - Marketing Heslá biopotraviny * bioprodukty * komunikácia marketingová * nástroje marketingové Anotácia Marketingové komunikačné nástroje: reklama, vzťahy s verejnosťou, propagácia predaja, osobný predaj, priamy marketing. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01052-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1