Počet záznamov: 1  

Marketing Communication of Organic Food

  1. Názov Marketing Communication of Organic Food
    Preklad názvuMarketingová komunikácia biopotravín
    Autorské údajeAlica Lacková
    Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentNaukovij visnik Užgorods`kogo universitetu : serija ekonomika. No. 1 (2015), s. 107-113. - Užgorod : Užgorods`kij nacionaľnij universitet, 2015. ISSN 2409-6857
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    PoznámkyVEGA 1/0635/14
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá biopotraviny * bioprodukty * komunikácia marketingová * nástroje marketingové
    AnotáciaMarketingové komunikačné nástroje: reklama, vzťahy s verejnosťou, propagácia predaja, osobný predaj, priamy marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01052-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.