Počet záznamov: 1
Zelený marketing ako inovatívny nástroj konkurenčnej výhody
Názov Zelený marketing ako inovatívny nástroj konkurenčnej výhody Súbežný názov Green marketing as an innovative tool of competitive advantage Autorské údaje Martin Hudec Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 128-136 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/0178/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * podnik * stratégia podniková * rozvoj trvalo udržateľný * zákazníci * výhody konkurenčné Anotácia Zelený marketing nazývaný aj environmentálny, ekologický alebo udržateľný. Stratégie zeleného marketingu. Implementácia zeleného marketingu do podnikových stratégií. Zelený marketingový mix. Zelení zákazníci. Problémy zeleného marketingu a greenwashing. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00002-012, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 605.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1