Počet záznamov: 1  

Češi a reklama 2016

  1. SYS0215610
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115071148.0
    100
      
    $a 20160428a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Češi a reklama 2016 $f Jitka Vysekalová
    330
      
    $a Výsledky výskumu Postoje českej verejnosti k reklame. Vývoj presýtenosti reklamou v jednotlivých médiách od roku 1993. Deklarovaná pomoc informácií z reklamy pri nákupnom rozhodovaní. Ako rozdeľujú českú populáciu postoje k reklame.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277038 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 26, č. 1 (2016), s. 4-6 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160428 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.