Počet záznamov: 1
Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization
Názov Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization Preklad názvu Transformácia maloobchodu na postkomunistickom Slovensku v kontexte globalizácie Autorské údaje František Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita, Tomáš Siviček Autor Križan František Spoluautori Bilková Kristína Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Siviček Tomáš Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 19, č. 1 (2016), s. 148-164. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609 Poznámky Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing územia * maloobchod * stratégia marketingová * výskum marketingový * ekonomika priestorová Anotácia Maloobchod, ako forma výmeny, sprostredkujúca pohyb tovaru medzi výrobcom a predajcom v oblasti konečnej spotreby. Transformačné procesy v maloobchode na Slovensku v porovnaní s vyspelými krajinami za posledných 25 rokov, ktoré majú tak hospodársky, ako aj priestorový charakter. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00324-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1