Počet záznamov: 1
Marketingový mix medzinárodne činného podniku z pohľadu prepravky a logistiky (export do USA a Číny)
SYS 0221906 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073634.7 100 $a 20160909a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový mix medzinárodne činného podniku z pohľadu prepravky a logistiky (export do USA a Číny) $f Lucia Khúlová 301 $a VEGA 1/0391/13 330 $a USA a Čína predstavujú kľúčových hráčov vo svetovom obchode, preto sú významným potenciálom pre vstup na trh. Identifikovanie jednotlivých politík marketingového mixu (produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej) s cieľom zdôrazniť význam prepravy a logistiky ako efektívneho spôsobu prenikania na zahraničné trhy na príklade exportu do USA a Číny. Porovnanie logistických výkonov týchto dvoch krajín a zhodnotenie príležitosti a rizík spätých s exportom na daný trh. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0221776 $1 011 $a 1338-6581 $1 200 1 $a Acta oeconomica Universitatis Selye $e vedecký recenzovaný časopis $v Roč. 5, č. 1 (2016), s. 87-97 $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho v Komárne $d 2016 541 1-
$a Marketing mix of internationally active company in terms of transport and logistics (export to the USA and China) 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006732 $a USA 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001562 $a Čína 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004295 $a podnik medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004853 $a preprava 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007236 $a vývoz 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0061525 $a Khúlová $b Lucia $p EUBOBFKMO $4 070 $f 1984- $9 100 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160909 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1