Počet záznamov: 1
Akadémia hoteliera: Rezervácia ako tvorca prvého dojmu
Názov Akadémia hoteliera: Rezervácia ako tvorca prvého dojmu Autorské údaje Iveta Pupišová Autor Pupišová Iveta Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 10, č. jeseň (2016), s. 38-39. - Žilina : Direct press, 2016. ISSN 1337-0545 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Heslá zariadenia ubytovacie * hotely * ubytovanie * zákazníci * klienti * komunikácia * komunikácia elektronická * internet * zamestnanci * kancelárie cestovné Anotácia Od prvej komunikácie s klientom závisí, či klient zrealizuje rezerváciu. Ako by malo správne fungovať rezervačné oddelenie, alebo ako by mal pracovať zamestnanec, ktorý rieši s klientom rezerváciu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: jar-zima
článok
Počet záznamov: 1