Počet záznamov: 1
Vybrané nástroje marketingového mixu a ich uplatnenie v predaji slovenského vína
Názov Vybrané nástroje marketingového mixu a ich uplatnenie v predaji slovenského vína Súbežný názov Specific marketing mix tools using by seling of the Slovak vine Autorské údaje Peter Filo, Ingrid Försterová Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Försterová Ingrid Zdrojový dokument Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016. S. 56-62 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Weiss Elżbieta ; Kačeňák Igor ; Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4300-2 Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
Poznámky VEGA 1/0635/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * nástroje marketingové * stratégia marketingová * certifikácia * vinohradníctvo * víno * hrozno * úroda * Slovensko Anotácia Slovenské vinohradníctvo a vinárstvo a úspechy našich vinárskch podnikov v tejto oblasti. Aktivity a využívanie nástrojov marketingu, tak aby sa mohol vytvoriť efektívny marketing vína. Ekologický spôsob pestovania hrozna a očakávania spotrebiteľov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01079-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1