Počet záznamov: 1
Massive open online courses as disruptive innovation: possibility to help educational challenges in current times?
SYS 0227952 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083614.6 100 $a 20170308d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Massive open online courses as disruptive innovation: possibility to help educational challenges in current times? $f Jaroslava Szüdi 301 $a VEGA 1/0216/14 330 $a Masívne otvorené online kurzy (massive open online courses, MOOC) sú bezplatné online kurzy pre veľké cieľové skupiny. Ich začiatky siahajú do roku 2008, fenoménom sa stali v roku 2012. História kurzov MOOC, ich výhody a nevýhody. Teória disruptívnej inovácie. Dôsledky pre vzdelávanie a vzdelávaciu politiku: trendy, výzvy, prekážky. 463 -1
$1 010 $a 978-80-248-3796-3 $1 200 1 $a Economic policy in the European Union member countries $b elektronický zdroj $e Conference proceedings of the 13th International scientific conference, september 2-4, 2015, Karolinka, Czech Republic $f editors: Zuzana Machová, Michaela Tichá $v Pp. 236-244 online $1 210 $a Ostrava $c Faculty of Economics, VSB - Technical University of Ostrava $d 2015 $1 215 $a online, 848 s. $1 710 12 $a Economic policy in the European Union member countries $b International scientific conference $d 13 $e Karolinka, Czech Republic $f 2.-4.9.2015 541 1-
$a Masívne otvorené online kurzy ako disruptívna inovácia: môžu pomôcť s dnešnými vzdelávacími výzvami? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002988 $a kurzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007252 $a vzdelávanie dištančné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0060972 $a Szüdi $b Jaroslava $p EUBFNHKSR $9 100 $4 070 $T Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170308 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1