Počet záznamov: 1
The role of age in marketing communication to seniors
SYS 0229321 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073757.1 100 $a 20170418d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a The role of age in marketing communication to seniors $f Jakub Krako, Dagmar Lesáková 330 $a Úloha veku v marketingovej komunikácii seniorov. Vek kognitívny, vek chronologický. Aplikácia kognitívneho veku v marketingových stratégiách. Dôležitosť merania kognitívneho veku pre marketing a reklamné kampane. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229175 $1 010 $a 978-80-225-4336-1 $1 200 1 $a Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f kolektív autorov $g recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 76-83 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [100 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006949 $a vek 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0046629 $a Krako $b Jakub $p EUBOBFKMA $9 50 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170418 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1