Počet záznamov: 1  

Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku

  1. Názov Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku
    Preklad názvuPrinciples of customer care and their impact on profit in the firm
    Autorské údajeKatarína Teplická
    Autor Teplická Katarína
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 13, č. 1 (2017), s. 24-32. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá hodnota pridaná * starostlivosť o zákazníkov * výkonnosť podniku * konkurencieschopnosť * podnikanie
    AnotáciaZáujem zákazníkov je predpokladom pre udržanie konkurenčnej výhody v podnikaní a predpokladom získania dominantného postavenia na trhu. V praxi existujú rôzne prostriedky a nástroje v oblasti starostlivosti o zákazníka, ktoré prinášajú určité výhody aj nevýhody. Uspokojovanie potrieb a požiadaviek zákazníkov je základným predpokladom pre dosahovanie konkurencieschopnosti. Zvyšovanie starostlivosti o zákazníka je orientované na identifikáciu požiadaviek a očakávaní zákazníkov, zapojenie zákazníkov do konštrukcie výrobku alebo služby, systematické sledovanie hospodárskej súťaže, meranie spokojnosti zákazníkov, zhromažďovanie a vybavovanie sťažností zákazníkov a pod. V praxi sa dnes využíva prístup orientovaný na zákazníkov systém CRM – Customer Relationship Management.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF791 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.