Počet záznamov: 1
Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku
Názov Princípy starostlivosti o zákazníka a ich vplyv na tvorbu zisku podniku Preklad názvu Principles of customer care and their impact on profit in the firm Autorské údaje Katarína Teplická Autor Teplická Katarína Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 13, č. 1 (2017), s. 24-32. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá hodnota pridaná * starostlivosť o zákazníkov * výkonnosť podniku * konkurencieschopnosť * podnikanie Anotácia Záujem zákazníkov je predpokladom pre udržanie konkurenčnej výhody v podnikaní a predpokladom získania dominantného postavenia na trhu. V praxi existujú rôzne prostriedky a nástroje v oblasti starostlivosti o zákazníka, ktoré prinášajú určité výhody aj nevýhody. Uspokojovanie potrieb a požiadaviek zákazníkov je základným predpokladom pre dosahovanie konkurencieschopnosti. Zvyšovanie starostlivosti o zákazníka je orientované na identifikáciu požiadaviek a očakávaní zákazníkov, zapojenie zákazníkov do konštrukcie výrobku alebo služby, systematické sledovanie hospodárskej súťaže, meranie spokojnosti zákazníkov, zhromažďovanie a vybavovanie sťažností zákazníkov a pod. V praxi sa dnes využíva prístup orientovaný na zákazníkov systém CRM – Customer Relationship Management. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 791 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1