Počet záznamov: 1
Niekoľko poznámok k diskrepanciám v definičnom vymedzení značky
Názov Niekoľko poznámok k diskrepanciám v definičnom vymedzení značky Preklad názvu Some Notes to Discrepancies in Brand Definitions Autorské údaje Jana Klieštiková, Mária Mišanková, Aleš Hes, Gabriela Sopková Autor Klieštiková Jana Spoluautori Mišanková Mária Hes Aleš EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Sopková Gabriela Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 174-180 online. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá pojmy * značky * umiestňovanie produktov * stratégia marketingová * značky maloobchodné * značky privátne Anotácia Značka postupne prestáva byť primárne zdrojom konkurenčnej výhody podniku, ale stáva sa z nej celospoločenský fenomén. Princípy budovania a riadenia jej hodnoty využívajú nielen produkty, ale čoraz častejšie aj miesta, neziskové organizácie a záujmové združenia, myšlienky, či dokonca ľudia. Tieto princípy však nie je možné univerzálne aplikovať. Existuje ich totiž veľké množstvo a variujú v nadväznosti na samotnú podstatu značky, na ktorú sa odvolávajú. Tá je zhmotnená v použitej definícii značky a vyvoláva celý rad konsekvencií v rovine aplikačnej praxe. Poznanie správneho kontextu interpretácie značky tak predstavuje základnú podmienku zabezpečenia efektívneho aplikovania jej princípov v záujme dosiahnutia trvalo udržateľného rozvoja. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01668-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 515.6 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1