Počet záznamov: 1
Meno školy ako značka
SYS 0230474 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075118.9 100 $a 20170525d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Meno školy ako značka $d School name as a brand $f Slávka Gracová 330 $a Ak chce vedenie školy získať tých najlepších študentov, zamestnať kvalitných pedagógov, ak chce, aby škola mala pozitívny imidž v očiach verejnosti, musí budovať povesť školy, jej imidž a dobré meno na podobných základoch a podobnými nástrojmi ako sa buduje povesť a imidž iných značiek. V príspevku sa autorka venuje problematike značky, prvkom, ktoré ju tvoria a všetky všeobecné informácie následne aplikuje na univerzitu, konkrétne na Fakultu masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229533 $1 010 $a 978-80-8105-839-4 $1 200 1 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016 $f editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská $v S. 28-37 online $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2016 $1 215 $a online [361 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056942 $a Klementis $b Martin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066219 $a Radošinská $b Jana $4 340 $1 710 12 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok $f 8.-9.11.2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality 700 -1
$3 eu_un_auth*0066582 $a Gracová $b Slávka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170525 $g AACR2
Počet záznamov: 1