Počet záznamov: 1
Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka
SYS 0233533 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073808.2 100 $a 20170622d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka $d Business models focused on the creation of multiple customer value $f Lujza Jurkovičová 330 $a Informácie pre podnik, ktorý ich využije pri spracovaní svojich obchodných modelov, a ktoré budú vytvárať pre zákazníka hodnotu. Zostavenie a základné stavebné kamene obchodného modelu. Tvorba hodnoty a marketingové chápanie procesu tvorby hodnôt. Moderný vzťahový marketing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0233481 $1 010 $a 978-80-225-4393-4 $1 200 1 $a Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja $e vedecké state : VEGA 1/0282/15 $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 97-110 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a 130 s. [6,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*0080874 $a modely obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0033205 $a riadenie vzťahov s dodávateľmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 700 -1
$3 eu_un_auth*p0064885 $a Jurkovičová $b Lujza $p EUBOBFKOP $4 070 $f 1976- $9 100 $T Katedra obchodného práva OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170622 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1