Počet záznamov: 1
Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia
Názov Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia : dizertačná práca Autorské údaje Lucia Stachová, školiteľ: Eva Hanuláková Autor Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 134 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá kontroling * marketing * riadenie podnikové * kontroling podnikový * sortiment * modely riadenia * metódy výskumu * prieskum * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 896151 Archív EPC E18 01124-001, kópia titul. strany
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 896151 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1