Počet záznamov: 1
Vnímanie obchodných formátov zákazníkmi na Slovensku
Názov Vnímanie obchodných formátov zákazníkmi na Slovensku Preklad názvu Perception of types of markets of customers in Slovakia Autorské údaje Eva Poliačiková Autor Poliačiková Eva Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 6, č. 1 (2017), s. 129-136. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2017. ISSN 1338-6581 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá supermarkety * hypermarkety * zákazníci * správanie spotrebiteľa * Slovensko Anotácia Vnímanie obchodných formátov (obchodných prevádzok) na Slovensku z pohľadu ich obľúbenosti, či preferencie zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-2
článok
Počet záznamov: 1