Počet záznamov: 1
Podiel firmy na dopyte na trhu
Názov Podiel firmy na dopyte na trhu Súbežný názov The Share of the company to market demand Autorské údaje Gabriela Dubcová, Dana Hrušovská Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. S. 205-213 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4422-1 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dopyt trhový * marketing služieb * marketing mix * podiely obchodné * modely analytické ekonometrické Anotácia Prieskum faktorov ovplyvňujúcich veľkosť trhového podielu spoločnosti. Vplyv štyroch hlavných faktorov na trhový podiel: marketingové náklady, marketingový mix, efektívnosť marketingu a marketingová flexibilita. Marketingové náklady geografickej alokácie a účinky vyplývajúce z minulých marketingových premenných v marketingovom mixe. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00792-017, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 498.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1