Počet záznamov: 1
Integrated System of the Marketing Managerial Accounting
Názov Integrated System of the Marketing Managerial Accounting Súbežný názov Integrovaný systém marketingového controllingu Autorské údaje Gabriela Dubcová, Jana Kissová Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 25-32 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0784/15 Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky VEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá podnik * marketing * marketing manažment * kontroling * kontroling podnikový * systémy informačné * systémy informačné manažérske * účtovníctvo manažérske * účtovníctvo * dáta * reporting Anotácia Manažment marketingu a marketingový kontroling (controlling). Cyklus, bázické funkcie a všeobecné úlohy marketingového kontrolingu. Integrované reportovanie v podniku, marketingový informačný systém a jeho kmeňové dáta. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00859-005, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 898.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1