Počet záznamov: 1
Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior
Názov Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior Súbežný názov Alternatívne prístupy marketingu v kontexte zodpovedného správania a sociálnosti podnikov Autorské údaje Jana Kissová, Gabriela Dubcová Autor Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 81-90 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0784/15 Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky VEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * marketing sociálny * marketing spoločenský * podnik * sektor terciárny * organizácie neziskové * správanie * správa podniku * správanie sociálne * zodpovednosť * zodpovednosť podniku spoločenská * fundraising Anotácia Špecifikácia alternatívnych prístupov marketingu podnikov v rámci spolupráce s neziskovým sektorom, a priblížiť tak spoločensky zodpovedný marketing a sociálny rozmer, ktorý prináša uvedené partnerstvo. Sociálne zodpovedný marketing a jeho súčasti: dobročinný marketing, sociálny marketing, fundraising. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00859-011, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 681.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1