Počet záznamov: 1  

Monitorovanie spokojnosti zákazníkov ako kľúčový faktor úspešnosti podniku

  1. Názov Monitorovanie spokojnosti zákazníkov ako kľúčový faktor úspešnosti podniku
    Preklad názvuMonitoring of Customer Satisfaction as a Key Factor of Business Success
    Autorské údajeKatarína Súkeníková
    Autor Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 9, č. 2 (2017), s. 69-76 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2017. ISSN 1337-9313
    PoznámkyVEGA 1/0336/18
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spokojnosť zákazníkov * podnikanie * rast podniku * kooperácia * prostredie podnikateľské
    AnotáciaSpokojnosť zákazníkov. Meranie a monitorovanie spokojnosti zákazníkov. Dôležitosť monitorovania spokojnosti. Výsledky monitorovania zákazníckej spokojnosti pomáhajú predpovedať budúce výsledky podnikania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01052-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti413.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.