Počet záznamov: 1
Employer Branding on Social Media and Recruitment Websites: Symbolic Traits of an Ideal Employer
SYS 0242794 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230616111920.7 100 $a 20180511a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Employer Branding on Social Media and Recruitment Websites: Symbolic Traits of an Ideal Employer $f Ludvík Eger, Michal Mičík, Petr Řehoř 330 $a Identifikácia významných faktorov (symbolické znaky), ktoré priťahujú českých študentov vysokých škôl k výberu potenciálnych zamestnávateľov. Prieskum, ktorý skúma používanie sociálnych médií a webových stránok pre nábor pracovníkov vo vzťahu k značke zamestnávateľa vrátane vnímania ideálneho zamestnávateľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0242117 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 21, č. 1 (2018), pp. 224-237 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2018 541 1-
$a Budovanie značky zamestnávateľa na sociálnych médiách a kariérnych stránkach: symbolické rysy ideálneho zamestnávateľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007327 $a zamestnávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003546 $a nábor pracovníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0080873 $a nábor sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské 610 1-
$9 eu_un_auth*0087887 $a budovanie značky zamestnávateľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0026823 $a Eger $b Ludvík $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0070577 $a Mičík $b Michal $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0033526 $a Řehoř $b Petr $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180511 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1