Počet záznamov: 1
Data Envelopment Analysis – A Key To the Museums’ ‘Secret Chamber’ of Marketing?
Názov Data Envelopment Analysis – A Key To the Museums’ ‘Secret Chamber’ of Marketing? Preklad názvu Analýza obaľovania dát - kľúč k tajnej komore marketingu múzeí? Autorské údaje Michal Lukáč, Jaroslav Mihalik Autor Lukáč Michal Spoluautori Mihalik Jaroslav Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 106-117. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * kultúra * múzeá * ekonomika výroby * analýza obaľovania dát * štatistika Anotácia Využitie analýzy obaľovania dát ako model hodnotenia efektívnosti marketingovej komunikácie v rámci múzeí. Inšpirácia výrobnou ekonomikou, z ktorej bola vybratá štatistická metóda a uvedená analýza obaľovania dát. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 421.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1