Počet záznamov: 1
Inovácia reklamačného konania v obchode a službách spoločností
Názov Inovácia reklamačného konania v obchode a službách spoločností Súbežný názov Innovation of Complaint in Trade and Services Autorské údaje Juraj Litomerický Autor Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 123-133. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zákazníci * sťažnosti * reklamácie * systém riadenia kvality * systémy automatické * inovácia * inovácie sociálne * odbornosť * zamestnanci Anotácia Vytvorenie produktových listov pre jednotlivé tovary a služby, pomocou ktorých by mal zákazník zjednodušenú orientáciu prostredníctvom zjednotených parametrov daného tovaru alebo služby. Spružnenie samotného systému reklamačného konania prostredníctvom elektronického systému evidencie a riešenia reklamácií v obchode a službách. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00553-018, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 139.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1