Počet záznamov: 1
Analýza nákupného správania cez internet
Názov Analýza nákupného správania cez internet Súbežný názov Analysis of Buying Behavior over the Internet Autorské údaje Ingrid Potisková Autor Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 21.9.2018 Skalica, Slovensko. S. 43-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4567-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá internet * správanie spotrebiteľa * komunikácia * komunikácia obchodná * zákazníci * obchod elektronický Anotácia Správanie zákazníka pri nákupe cez internet. Model See, Think, Do, Care - zložený zo štyroch fáz, poskytuje pohľad na cestu zákazníka a umožňuje firme zistiť, kam by mala zamerať svoje úsilie pri komunikácii so zákazníkmi. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00826-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 177.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1