Počet záznamov: 1
Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World
Názov Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World Preklad názvu Výskum nákupných preferencií, faktorov a zvykov pri impulzívnom nákupe vo fyzickom a virtuálnom svete Autorské údaje Lucia Čakanová, Ingrid Dorčáková, Martin Novysedlák, Miroslav Pekár, Mojmír Vedej Autor Čakanová Lucia EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Dorčáková Ingrid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Pekár Miroslav EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Vedej Mojmír EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Wissenschaft und Forschung 2019 : Digitalisierung in Lehre und Management. S. 375-390. - Berlin : uni-edition, 2019 / Kráľ Miloš. ISBN 978-3-947208-11-1 Poznámky APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Nemecko Heslá nákup * nákup elektronický * zákazníci * obchod * obchod elektronický * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * internet * telefón mobilný * štúdie Anotácia Impulzívne nakupovanie a jeho charakteristiky. Faktory ovplyvňujúce impulzívne nakupovanie v kamenných obchodoch (zaneprázdnenosť populácie, zľavy, zavádzajúce reklamy...). Faktory ovplyvňujúce impulzívne nakupovanie online. Prehľad štúdií o impulzívnom nakupovaní. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00101-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 17 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1