Počet záznamov: 1
The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing
Názov The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing Autorské údaje Miroslava Szarková, Natália Matkovčíková, Benita Beláňová, Reviewers: Jozef Králik, Jaroslav Kita Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Beláňová Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Ďalší autori Králik Jozef (Recenzent) Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Vydavateľské údaje České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií , 2019. - 79 s. [6,24 AH] Vydanie 1st Edition ISBN 978-80-7556-045-2 Poznámky VEGA 1/0309/18 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá siete sociálne * marketing personálny * technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * prostredie konkurenčné * marketing * riadenie ľudských zdrojov * firmy * komunikácia elektronická * marketing mix * benefity * zamestnanie * konkurencieschopnosť * Slovensko Kategória EPC Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00488-001, kópia plného textu Dostupnosť Plný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti
kniha
Počet záznamov: 1