Počet záznamov: 1
Teoretické vymedzenie ,,place brandingu“ a jeho príklady
Názov Teoretické vymedzenie ,,place brandingu“ a jeho príklady Súbežný názov Theoretical Definition of ,,Place Branding“ and Its Examples Autorské údaje Natália Goda Autor Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2020: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 21. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 3. - 4. decembra 2020 = Conference Proceedings 21th International Scientific Conference online 3th - 4thDecember 2020. S. 219-224 online. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2020 / Kiner Andrej ; Rozkošová Zuzana ; Seresová Terézia ; Szabó Jakub ; Tomečková Lenka ; Vlková Eva ; Augustín Michael ; Baculáková Kristína ; Bocková Lucia ; Medzinárodné vzťahy 2020 medzinárodné vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4786-4. ISSN 2585-9412 Poznámky I-20-102-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * krajiny vyspelé * imidž * mestá Anotácia "Place branding" a jeho úspešné príklady z praxe. Značka miesta (place branding) ako novodobý pojem spomínaný najmä v kontexte mäkkej moci a značky krajiny (nation branding). Značku mesta alebo destinácie ovplyvňuje mnoho faktorov, ako napríklad kvalitná infraštruktúra, miera kriminality a ďalšie. Príklady destinácií, ktoré dokázali svoju značku nielen zmeniť, ale aj vybudovať od základov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00741-034, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 166.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1