Počet záznamov: 1
Impact of Internet Advertising to Potential Customers
SYS 0272544 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074309.4 035 $a 246080 $2 CREPC2 100 $a 20210311d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Impact of Internet Advertising to Potential Customers $f Anna Harumová, Darina Móžiová 301 $a VEGA 1/0007/19 330 $a Využívanie programov na blokovanie reklamy na internete a preferencie nástrojov priameho marketingu. Prieskum vplyvu online reklamy na mladých ľudí a využívanie programov blokovania online reklamy, uskutočnený pomocou online panelu (získavanie údajov prostredníctvom subjektívnych odpovedí jednotlivých respondentov). Základné možné dôvody využívania programov na blokovanie reklamy na internete a ich percentuálne potvrdenie v prieskume. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0272465 $1 010 $a 978-80-225-4794-9 $1 200 1 $a EDAMBA 2020 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e From Better Economics to Better Economy $e Conference Proceedings $g Editors: Nina Dědečková, Paula Puškárová $g Reviewers: Silvia Adamcová, Peter Árendáš, Kristína Baculáková... [et al.] $v Pp. 212-228 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 799 s. [40 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0067099 $a Dědečková $b Nina $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049748 $a Puškárová $b Paula $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003281 $a Adamcová $b Silvia $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0027178 $a Árendáš $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0041177 $a Baculáková $b Kristína $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2020 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Bratislava, Slovak Republic $f 27.10.2020 541 1-
$a Dopad internetovej reklamy na potenciálnych zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0069546 $a reklama nevyžiadaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029425 $a Harumová $b Anna $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1955- $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0021358 $a Móžiová $b Darina $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1985- $q E $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210311 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1