Počet záznamov: 1
Nová dimenzia digitálnej reklamy prostredníctvom Basic Attention Token-u
Názov Nová dimenzia digitálnej reklamy prostredníctvom Basic Attention Token-u : diplomová práca Autorské údaje Kristína Jurigová, školiteľ: Peter Červenka Autor Jurigová Kristína Ďalší autori Červenka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 61 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 917022
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.8 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1