Počet záznamov: 1
The Neuro-Consumer
Názov The Neuro-Consumer : Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain Autorské údaje Anne-Sophie Bayle-Tourtoulou, Michel Badoc Autor Bayle-Tourtoulou Anne-Sophie Spoluautori Badoc Michel Vydavateľské údaje Abingdon : Routledge , 2020. - 321 s. ISBN 978-0-367-89590-7 (hbk) , 978-1-003-01997-8 (ebk) Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuroveda * neuromarketing * marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 916959, 916970
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 916970 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 916959 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1