Počet záznamov: 1
Options for Analyzing Consumer Behavior in Brick-and-Mortar Stores During the Pandemic SARS-COV-2
Názov Options for Analyzing Consumer Behavior in Brick-and-Mortar Stores During the Pandemic SARS-COV-2 Preklad názvu Možnosti analýzy spotrebiteľského správania v kamenných predajniach počas pandémie SARS-COV-2 Autorské údaje Tomáš Fašiang, Pavel Gežík Autor Fašiang Tomáš Spoluautori Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Zdrojový dokument Marketing Identity : New Changes, New Challenges : Conference Proceedings from the International Scientific Conference 9th November 2021 Online. Pp. 376-386 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021 / Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Madleňák Adam. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726 Poznámky VEGA 1/0606/21. - VEGA 1/0427/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá rozhodovanie * správanie spotrebiteľa * maloobchod * pandémia * návyk Anotácia Cieľom tohto článku je ukázať koreláciu medzi výskytom pozitívneho testovania na Covid v Slovenskej republike a poklesom návštevnosti kamenných predajní s prevahou potravinového tovaru. Preukázanie vzájomnej závislosti poskytuje marketingový základ pre cielenú maloobchodnú komunikáciu orientovanú na demonštráciu bezpečnosti samotného aktu nákupu počas pandemickej situácie SARS-CoV-2. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00874-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 714.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1