Počet záznamov: 1
Marketingové aktivity rodinných podnikov v cestovnom ruchu ako nástroj na zvýšenie ich konkurencieschopnosti
Názov Marketingové aktivity rodinných podnikov v cestovnom ruchu ako nástroj na zvýšenie ich konkurencieschopnosti : diplomová práca Autorské údaje Elisabeth Barnášová, školiteľ: Monika Naďová Krošláková Autor Barnášová Elisabeth Ďalší autori Naďová Krošláková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené Vydavateľské údaje Bratislava, 2022. - 73 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 921062
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 11.6 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1