Počet záznamov: 1  

Charakteristické prvky marketingovej komunikácie v obchodoch s potravinovým tovarom

  1. Názov Charakteristické prvky marketingovej komunikácie v obchodoch s potravinovým tovarom : bakalárska práca
    Autorské údajeMichaela Králová, školiteľ: Kristína Korytinová
    Autor Králová Michaela
    Ďalší autori Korytinová Kristína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920622

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.7 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.