Počet záznamov: 1
Designing Holistic and Sustainable Educational Development
Názov Designing Holistic and Sustainable Educational Development Súbežný názov A Case Study of University of Economics in Bratislava Preklad názvu Návrh holistického a dlhodobo udržateľného systému profesijného rozvoja: prípadová štúdia Ekonomickej univerzity v Bratislave Autorské údaje Jaromír Novák Autor Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená Zdrojový dokument R&E source : Open Online Journal for Research and Education. Special issue 24 (July 2022), pp. 42-48 online. - Baden : Redaktion R&E-SOURCE. ISSN 2313-1640 DOI 10.53349/resource.2022.iS24.a1108 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rakúsko Heslá rozvoj pracovníkov * rozvoj profesijný * vzdelávanie * vzdelávanie dospelých * vzdelávanie vysokoškolské * učitelia * pedagogika * hodnotenie práce * hodnotenie pracovníkov * kurzy * študenti * odmeňovanie * odmeny Anotácia Rozvoj vzdelávania na univerzitách by mal pedagógom pomáhať robiť ich vyučovanie kontinuálne efektívnejším povedením študentov k lepšiemu učeniu. Systém rozvoja vdelávania má byť založený najmenej na troch pilieroch, ktoré vedú k zvýšeniu informovanosti pedagogiky. Tá sa deje prostredníctvom rozhovorov učiteľov s cieľom zlepšiť vzdelávanie študentov, kurzy rozvoja vzdelávania pre vysokoškolských pedagógov, spätné hodnotenia výučby študentmi a odmeňovanie vynikajúcich vysokoškolských pedagógov. Tri piliere sa prezentujú v prípadovej štúdii Ekonomickej univerzity v Bratislave, v Erasme+. Pilotovali sa v šk. roku 2021-2022. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00291-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 301.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1