Počet záznamov: 1
The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior
Názov The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior Súbežný názov Utjecaj pozicije prodajnih štandova u prodavaonici na kupovno ponašanje Preklad názvu Vplyv polohy shopper marketingových stojanov v obchode na nákupné správanie spotrebiteľov Autorské údaje Monika Matušovičová, Martin Kuchta, Monika Stanková Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Stanková Monika Zdrojový dokument Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 34, no. 1 (2022), pp. 79-92 online. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790 DOI 10.22598/mt/2022.34.1.79 Poznámky Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Heslá obchod * správanie spotrebiteľa * marketing * zákazníci * spotrebitelia * reklama Anotácia Vplyv umiestnenia shopper marketingových stojanov v rôznych zónach predajne na nákupné správanie kupujúcich. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00390-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 224.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1