Počet záznamov: 1  

The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior

  1. Názov The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior
    Súbežný názovUtjecaj pozicije prodajnih štandova u prodavaonici na kupovno ponašanje
    Preklad názvuVplyv polohy shopper marketingových stojanov v obchode na nákupné správanie spotrebiteľov
    Autorské údajeMonika Matušovičová, Martin Kuchta, Monika Stanková
    Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Stanková Monika
    Zdrojový dokument Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 34, no. 1 (2022), pp. 79-92 online. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790
    DOI 10.22598/mt/2022.34.1.79
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Heslá obchod * správanie spotrebiteľa * marketing * zákazníci * spotrebitelia * reklama
    AnotáciaVplyv umiestnenia shopper marketingových stojanov v rôznych zónach predajne na nákupné správanie kupujúcich.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00390-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF224.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.