Počet záznamov: 1
Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity
Názov Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity Preklad názvu Úvodná kapitola: Manažment značky ako súčasť podnikovej identity Autorské údaje František Pollák Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Brand Management. Pp. 3-7. - London : IntechOpen, 2022 / Pollák František ; Markovič Peter. ISBN 978-1-80356-000-7 Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Heslá manažment značky * budovanie značky * identita podniková * marketing * stratégia podniková Anotácia Predstavenie pojmov manažment značky a podniková identita. Teoretické definície. Kategória EPC Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00488-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 324.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1