Počet záznamov: 1
A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media
SYS 0292256 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075234.9 100 $a 20230505a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media $f Kristína Igarová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová 330 $a Predložená štúdia poukazuje na sociálne médiá a ich výnimočné postavenie v marketingovej komunikácii zameranej na ich vplyv na správanie spotrebiteľov. Pozornosť bola venovaná tomu, ako jednotlivé generácie ovplyvňujú príspevky na sociálnych sieťach a či títo influenceri ovplyvňujú ich nákupné správanie. Naozaj, sociálne sieťové stránky sú v dnešnej dobe zázrakom v marketingovej komunikácii. Ich potenciál ovplyvniť správanie spotrebiteľov je obrovský. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292251 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 166-177 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2022 541 1-
$a Zázrak súčasnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov: Výnimočný vplyv sociálnych médií 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0087672 $a Igarová $b Kristína $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045033 $a Kádeková $b Zdenka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0065740 $a Košičiarová $b Ingrida $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230505 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1