Počet záznamov: 1
The Effect of Mobile Banking E-service on Positive Word-of-mouth Marketing and Customers: a Case Study of South Kalimantan Bank in Indonesia
Názov The Effect of Mobile Banking E-service on Positive Word-of-mouth Marketing and Customers: a Case Study of South Kalimantan Bank in Indonesia Preklad názvu Vplyv elektronickej služby mobilného bankovníctva na pozitívny ústny marketing a na zákazníkov: prípadová štúdia banky South Kalimantan Bank v Indonézii Autorské údaje Laila Refiana Said, Nelly Puspasari, Rusniati Rusniati Autor Said Laila Refiana Spoluautori Puspasari Nelly Rusniati Rusniati Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 198, no. 7-8 (2022), pp. 4-17. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V198-01 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá kvalita * služby * služby bankové * služby digitálne * služby elektronické * spokojnosť zákazníkov * bankovníctvo * bankovníctvo elektronické * rozhovor * Indonézia * banky Anotácia Pozitívne účinky elektronických služieb a mobilného bankovníctva na ústne podanie zákazníkov Baby Boomers a Generácie X o banke Južného Kalimantanu v Indonézii. Úloha spokojnosti zákazníka pri ústnom podaní o kvalite e-služieb. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 7-8
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 5.5 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1