Počet záznamov: 1  

The Effect of Mobile Banking E-service on Positive Word-of-mouth Marketing and Customers: a Case Study of South Kalimantan Bank in Indonesia

  1. Názov The Effect of Mobile Banking E-service on Positive Word-of-mouth Marketing and Customers: a Case Study of South Kalimantan Bank in Indonesia
    Preklad názvuVplyv elektronickej služby mobilného bankovníctva na pozitívny ústny marketing a na zákazníkov: prípadová štúdia banky South Kalimantan Bank v Indonézii
    Autorské údajeLaila Refiana Said, Nelly Puspasari, Rusniati Rusniati
    Autor Said Laila Refiana
    Spoluautori Puspasari Nelly
    Rusniati Rusniati
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 198, no. 7-8 (2022), pp. 4-17. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V198-01
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá kvalita * služby * služby bankové * služby digitálne * služby elektronické * spokojnosť zákazníkov * bankovníctvo * bankovníctvo elektronické * rozhovor * Indonézia * banky
    AnotáciaPozitívne účinky elektronických služieb a mobilného bankovníctva na ústne podanie zákazníkov Baby Boomers a Generácie X o banke Južného Kalimantanu v Indonézii. Úloha spokojnosti zákazníka pri ústnom podaní o kvalite e-služieb.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 7-8

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF5.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.