Počet záznamov: 1  

Rozdiely vo vplyve názorových vodcov na nákupný rozhodovací proces vybraných generácií

  1. Názov Rozdiely vo vplyve názorových vodcov na nákupný rozhodovací proces vybraných generácií : diplomová práca
    Autorské údajeDiana Jevčáková, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Jevčáková Diana
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 59 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924937

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha273.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.