Počet záznamov: 1
Rozdiely vo vplyve názorových vodcov na nákupný rozhodovací proces vybraných generácií
Názov Rozdiely vo vplyve názorových vodcov na nákupný rozhodovací proces vybraných generácií : diplomová práca Autorské údaje Diana Jevčáková, školiteľ: Štefan Žák Autor Jevčáková Diana Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 59 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 924937
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 273.9 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1