Počet záznamov: 1
Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov
SYS 0297435 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075255.8 100 $a 20231205a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov $e typy,príznaky úzkosti $f Michal Šafránek 330 $a Príspevok sa zameriava na tému úzkosti v pedagogickej práci učiteľa a poskytuje prehľad typov a príznakov úzkosti, ktoré môžu ovplyvniť výkon učiteľa v rôznych oblastiach edukácie a rozhodovania. Článok rozoberá rôzne typy úzkostných porúch, ako sú separačná úzkosť, panická porucha, selektívny mutizmus, obsedantno-kompulzívna porucha, sociálna úzkostná porucha a iné. Príspevok je určený manažmentom škôl, ktoré sa chcú dozvedieť viac o úzkosti v pedagogickej práci a ako ju rozpoznať u seba, u kolegov a u svojich žiakov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0296792 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 18, č. 10 (2023), s. 14-17 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006056 $a stresy 610 1-
$9 eu_un_auth*0076451 $a zdravie duševné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci 610 1-
$9 eu_un_auth*0044853 $a výkony pracovné 700 -1
$3 eu_un_auth*0090090 $a Šafránek $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20231205 $g AACR2
Počet záznamov: 1